Healerforbundet

Inkaenergimedisin

Inka betyr barn av solen. Inka energimedisin er en healingmetode med røtter 5000 år tilbake i tid og er praksisen til sjamanene (paqoene) blant Inkafolket i Sør-Amerika. I denne behandlingsformen benytter vi oss av de universielle energiene, elementene våre i denne fysiske verden og det åndelige.

Inkatradisjonen er ingen religion, men ærer dem alle.

Beathe Berntsen, Kirkenes

+4745407207

Som coach og veileder bruker jeg kraftfulle spørsmål og teknikker som leder deg i riktig retning mot målet ditt. På denne måten vil du finne frem til egne svar og ressurser som kreves for å utvikle deg innenfor de forskjellige livsområdene. Jeg er også Inkahealer og har blitt initiert i energiarbeid med lyskroppen. Dette er et kraftfullt redskap for personlig forvandling.

Einar Tyholdt

+4790850853

Inkahealing er sjamanistiske healingteknikker fra Peru for å behandle klienter med kraftfulle healingteknikker som er utviklet gjennom tusener av år av mesterhealere i Peru.

INKA betyr barn av solen og medisinmenn og medisinkvinner har for lenge siden forstått naturens og universets energier og at de ved hjelp av ulike energiprosesser kunne komme i kontakt med disse energiene. De oppdaget tidlig at naturens og universets energier kunne brukes til å utføre healinger og gjøre folk friske, og høyne energinivået til nivået det er ment å være.