Healerforbundet

Rita Ask, Drammen

25. juni 2021

+4793438041

Jeg er opptatt av å få mennesker i den ulitmate enheten, ubetinget kjærlighet. Kontakt med det «høyere selv», sjelen. For å finne det vi søker utenfor oss selv, må traumer, blokkeringer og begrensede tankemønstre endres. Den indre balansen består i en rett balanse mellom det maskuline, feminine og det indre barnet. Jeg jobber på cellenivå og via DNA kan vi endre det ytre ved å endre det indre. I tillegg benytter jeg Inkamedisin fra urgamle Peru for chakra – og aurabalansering. Sjelekontrakter, sjelefragmenter og visdom fra tidligere liv kan hentes tilbake.

Som verktøy benytter jeg Inka energimedisin og Thetaheling, serfisert i begge deler.

Jeg jobber også med en ny form for healing og webside er under arbeid. Devine Love Healing. (ritaask.no)
Her vil jeg ta med klienter på reiser/meditasjoner hvor vi jobber med alle de magiske lysstrålene for å finne dine fantastiske gaver, heale og finne tilbake kunnskap og visdom helt fra Atlantis sin tid.
I tillegg jobber jeg her med å aktivisere de 24 shakra. De fysiske, mentale, emosjonelle og etheriske, men også de angeliske og galaktiske pluss mer. Alt ligger i vårt indre, vi må bare finne det tilbake slik at vi kan komme i nuet og leve i nuet. Traumer og opplevelser gjennom livet setter sine spor og hindrer oss ofte i å komme videre. Noe av det viktigst, men vanskeligste vi gjør eller kan gjøre i livet er å «i slipp», for å la noe nytt og bedre slippe til. Vårt indre barn er ofte glemt, hvordan er det med ditt?

Styreleder i Det Norske Healerforbundet